בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
לילה כלכלי 
בדיקת לילה כלכלי: מי הוציאה על תעמולת בחירות ברשת יותר מכל שאר המפלגות יחד? 

בדיקת לילה כלכלי: מי הוציאה על תעמולת בחירות ברשת יותר מכל שאר המפלגות יחד?

 
לילה כלכלי |
 

תשדירי תעמולת הבחירות בטלוויזיה מעולם לא נראו פחות רלוונטיים: רוב החומר עלה לאינטרנט, והמפלגות משקיעות מיליוני שקלים על סרטונים עם רייטינג נמוך שרבים מהם כבר כיכבו באינטרנט • ובזירה הזו יש מפלגה אחת שהשקיעה כמעט פי 3 מהמדורגת שנייה: יש עתיד של יאיר לפיד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

באו להשקיע: מערכת הבחירות של 2015 שונה מכל קודמותיה לפחות במובן אחד: תעמולת הבחירות המשודרת בטלוויזיה הרבה פחות רלוונטית ויעילה, בעיקר משום שרוב הסרטונים מסתובבים כבר שבועות, לעתים אפילו חודשים, באתרי האינטרנט וברשתות חברתיות.

 

"תשדירי הבחירות היום הם בזבוז זמן, כסף ואנרגיה", אומר הפרסומאי גיל סמסונוב, שעבד בבחירות הקודמות עם הליכוד. "מה שקרה זה שהאנרגיות והכסף הלכו לכיוון הרשת, ושם יש עבודה נפלאה שגם מביאה תוצאות מצוינות".

 

> נדב פרי על הלילה הראשון של תעמולת 2015

> הצטרפו לפייסבוק של חדשות 10

 

בדיקה של "יפעת מחקרי מדיה" העלתה כי "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד היא המפלגה שהשקיעה יותר מכולן בפרסום אינטרנטי. למעשה, ההשקעה של לפיד ואנשיו כל כך גדולה - מיליון ו-330 אלף שקלים - שהיא לא רק גדולה כמעט פי 3 מהמדורגת אחריה, המחנה הציוני, אלא גם גבוהה הרבה יותר משל כל המפלגות האחרות יחד.

 

 
גרף ההשקעה של מפלגות בפרסום אינטרנטי בבחירות 2015
 גרף ההשקעה של מפלגות בפרסום אינטרנטי בבחירות 2015   צילום: לילה כלכלי 
 
גרף ההשקעה של מפלגות בפרסום אינטרנטי בבחירות 2015
 גרף ההשקעה של מפלגות בפרסום אינטרנטי בבחירות 2015   צילום: לילה כלכלי 
 
 

"אנחנו רואים שיש כבר מנצחת וזו יש עתיד, שמובילה בגדול עם הוצאה פרסומית על באנרים וסרטוני וידאו ממומנים", אמר סמסונוב, "רוב סרטוני הווידאו שלהם ושל המחנה הציוני נחשפו לקהל בגילאי 25 עד 34, ויש גם התמקדות גדולה בקהל שמעל גיל 55. הליכוד הרבה יותר נסמך על הפייסבוק הענק שיש לנתניהו.

 

"לגבי התשדירים בטלוויזיה - כבר שתי מערכות בחירות שכל מפלגה משקיעה 2-3 מיליון שקלים לשווא. אף אחד לא רואה, ולא מתרשם מזה", סיכם הפרסומאי.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by