בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בארץ 
"המפצח": רפורמת הרכב בתוקף, אך המחירים במוסכים עדיין יקרים 

"המפצח": רפורמת הרכב בתוקף, אך המחירים במוסכים עדיין יקרים

 
בארץ |
 

הרפורמה בשוק הרכב יצאה לדרך כבר לפני חודש וחצי אבל מסתבר שהיא תקועה. מדובר בתכנית שהייתה אמורה להוזיל את מחירי הטיפולים והחלפים במוסכים. למה היא לא זזה? בעלי המוסכים סיפרו לאבי עמית על התסכול: "אנחנו מרגישים כבולים"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

טיפולי מכוניות במוסכים אמורים להיות מוזלות כיום בעשרות אחוזים בזכות הרפורמה החדשה, ובכל זאת אנחנו עדיין משלמים ביוקר.

 

אחד מאותם אנשים שהיה אמור ליהנות מהרפורמה הוא ג'רי נג'אר. יותר מ-20 שנה שנג'אר נותן הצעות מחיר. עד לאחרונה הן היו מבוססות על היותו מוסך מורשה מטעם היבואן. אלא שלפני שלושה חודשים הודיעו לו שאינו רשאי להתהדר יותר בתואר מוסך מורשה.  יחד עם איבוד המוניטין אבד ג'רי גם את היכולת להעניק ללקוחות שלו הנחות משמעותיות על החלפים.

 

לכתבות נוספות בחדשות 10:

יו"ר הקואליציה: "הייתי מעדיף שהערבים לא ינהרו לקלפיות ולא יגיעו בכלל לקלפי"

חזן על כך שנהג במהירות מופרזת: "התשתיות מעולות - הגעתי במהירות הבזק"

"השלום קרוב מתמיד": נשיא קולומביה זכה בפרס נובל לשלום

 

 
"מרגישים כבולים". גלגלי מוסך
 "מרגישים כבולים". גלגלי מוסך   צילום: יח"צ 
 

בזה אחר זה נוטשים הלקוחות את נג'אר לטובת המוסכים של היבואן הרשמי. וזה בדיוק ההיפך ממה שאמור היה לקרות. לפני חודש וחצי הרפורמה בשוק הרכב נכנסה לתוקף. אך יבואני הרכב מצאו אחלה שיטה איך לעקר מתוכן את הרפורמה של כץ: כל יבואן יקבע את אמות המידה הנוחות לו.

 

מעבר לטריק אמות המידה, מצאו חלק מיבואני הרכב עוד שיטה מטרידה שתמשיך לכבול אותנו אליהם.  למשל, מיד אחרי תאונה שעשתה ליאורה, היא גילתה שברכב שלה הושתל צ'יפ סודי שמדווח על תאונות ותקלות.

 

דני לוי ,בעל מוסך בבני ברק, היה פסימי אחרי שהיבואן דרש ממנו דרישות מטורפות על מנת להישאר מוסך מורשה. חלפו שלוש שנים והפעם, לוי מצהיר כי אחרי 40 שנה בישראל הוא מהגר למיאמי: "אנחנו כבולים. אתה רואה אנשים שהם מיואשים".

 

 
 

מחברת המזרח נמסר: יבואנית לנדרובר נמסר כיאמות המידה נקבעות ע"י היצרן והן אחידות ברמה העולמית. בביקורות האחרונות שהתקיימו במוסך של שמעון לוי הוא קיבל ציונים שאינם עומדים בסטנדרטים ולפיכך המליץ היצרן לסיים את ההתקשרות עמו.


תגובת דלק מוטורס: יבואנית פורד ומאזדה אומרים לנולפני כשלוש שנים התחלנו בבניית הגדרות אמות מידה לשדרוג רשת השירות, כדי להתאימן להגדרות היצרנים ולציפיות הלקוחות. התהליך היה שקוף, כל מרכז שירות עודכן במועד השדרוג הנדרש ממנו כשנה לפני המועד. נכון לרגע זה, רק שלושה מוסכים מתוך 56 זכיינים הודיעו כי אין בכוונתם לבצע את השדרוג ועל כן הודענו להם על סיום ההתקשרות .


וממשרד התחבורה נמסר:
כי המשרד מצוי בהליכי חקיקה שנועדו לקבוע דרישות מהיבואנים על-פיהם יאשרו מוסכים שיוכלו לטפל בכלי הרכב בהתאם להנחיות היצרן. לא תתאפשר הקמתו של מוסך נוסף בבעלות יבואן במקום שבו יש לו מוסך. כל הוצאה של מוסך מרשת היבואן תחייב הסבר מפורט. נאסר על היבואן להכתיב למוסך השירות היכן לרכוש חלפים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by