בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
אנליסט 
מסלול הייסורים של הפנסיה המוזלת: כמה קשה להצטרף לקרן שמציע משרד האוצר? 

מסלול הייסורים של הפנסיה המוזלת: כמה קשה להצטרף לקרן שמציע משרד האוצר?

 
אנליסט |
 

קיר הפייסבוק של "מיטב-דש" הפך בשבועות האחרונים לכותל התלונות של חוסכים מתוסכלים. החברה שזכתה במכרז של משרד האוצר להפעלת קרן פנסיה מוזלת אמנם הציעה את דמי הניהול הכי נמוכים, אבל רמת השירות לא הוגדרה כתנאי לזכייה. מערכת "אנליסט" בדקה: כמה זמן לוקח להשיג נציג שירות במיטב-דש?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

>> "אנליסט" - פרקים נוספים:

 

מתווה התאגיד: כמה יעלה לנו ההסכם בין נתניהו וכחלון?

 

יח"צנים בתשלום, הכפשות והתפקדות המונית: משקיעי הנדל"ן נגד כחלון

 

גם משכנתא יקרה, גם שכר דירה: הפלונטר של הזוכים במכרז "מחיר למשתכן"

 

תגובת "מיטב-דש":

 

"מאז השקתה הצטרפו לקרן פנסיית ברירת מחדל של מיטב דש 18,107 עמיתים חדשים, וכ- 160 עמיתים נוספים מצטרפים מדי יום. כ-50% מהמצטרפים פונים דיגיטלית באמצעות אתרים ייעודיים, שבהם כל המידע הרלוונטי, ואשר הוקמו במיוחד עבור המעסיקים והציבור הרחב.

"במוקד הטלפוני ישנם כ-160 נציגי שירות שעונים ביום ממוצע על למעלה מ-3,000 שיחות. בימי שיא מתוגבר המוקד בנציגי שירות ממוקד חיצוני ואלה רשאים, על פי חוק, לתת למתעניינים מידע כללי בלבד (כל מידע נוסף עלול להיחשב ייעוץ פנסיוני שמחייב רישיון). מעבר לכך מידע נוסף ניתן באתר האינטרנט. בנוסף, עומדת לרשות הפונים אפשרות להשאיר פרטים בכדי שנציג שירות של מיטב דש יחזור אליהם טלפונית.

"הפוטנציאל להצטרפות חוסכים לקרן הפנסיה ברירת מחדל הוא גדול מאד ומגלם בתוכו משמעותי חסכון בדמי הניהול לקצבת הפנסיה העתידית. המפתח להצלחת הרפורמה, שיזם האוצר, נמצא בידי המעסיקים ומותנה בנכונותם לשתף פעולה לטובת עובדיהם. לכן, אנו שבים וקוראים לעובדים לדרוש ממעסיקיהם שיאפשרו את המעבר לקרן הפנסיה ברירת מחדל".

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by