בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בארץ 
"הייתה מהומה בנמל התעופה": חברת התעופה דורשת מהנוסעים אלפי דולרים לטיסות חלופיות 

"הייתה מהומה בנמל התעופה": חברת התעופה דורשת מהנוסעים אלפי דולרים לטיסות חלופיות

 
בארץ |
 

ישראלים שהזמינו כרטיסי טיסה עם "אירופלוט" נדהמו לגלות שאיחרו בעל כורחם לטיסת ההמשך – והחברה דרשה מהם לשלם אלפי דולרים על החלופות • קבוצה של מטיילים מספרת על הסיוט: "הכל התנהל באיטיות זוועתית, כל התחנונים לא הועילו"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אבודים: הסיוט הכי גדול של כל מי שמזמין טיסה עם קונקשן הוא לפספס את טיסת ההמשך ליעד. 30 ישראלים שתכננו טיול מאורגן ליפן בשבוע שעבר עברו את מסכת התקלות ששיבשה את חופשת החג.

 

"כשנחתנו בשדה במוסקבה הייתה מהומה נוראה", מספרת ציפי הופמן, וזמיר מנור מוסיף: "הכל התנהל באיטיות זוועתית". כשכמה מחברי מהקבוצה הצליחו להגיע לשער העלייה למטוס, נציגי חברת התעופה לא הסכימו לטענתם לחכות לשאר הנוסעים.


לכתבות נוספות בחדשות 10 >>

נשיא קטלוניה: "נשהה את הכרזת העצמאות כדי לתת פתח למו"מ"

טעות בכתובת: תיעוד - כוח ימ"מ פושט על הבית הלא נכון

התינוק מת בביה"ח - המשפחה לא קיבלה הסברים: "הרגו לי את הילד"

 

 
מטוס של חברת אירופלוט, שדורשת מנוסעים לשלם אלפי דולרים על טיסות המשך
 מטוס של חברת אירופלוט, שדורשת מנוסעים לשלם אלפי דולרים על טיסות המשך   צילום: חדשות 10 - צילום מסך 
 

שרית, מדריכת הטיול, מספרת: "כל התחנונים לא הועילו, כל עזרה שביקשנו במהלך הדרך ובשער לא נענתה". "נחתתי במוסקבה, הייתה שם פאניקה רצינית. הגענו כ-200 ומשהו איש, נכנסנו בדוחק", מאשר אהרון מרציאנו, שכל טיסותיו בוטלו אחרי שהחמיץ טיסת המשך של החברה.


נוסעת אחרת סיפרה: "ניגשתי לדלפק והסברתי לו שבעלי הלך לאיבוד, הוא אדם זקן. אז הוא אמר לי - 'אני אקרא לו ברמקול', בחיוך רע ורשע. ואז הוא אמר - 'אבל את ממילא לא עולה על הטיסה".


במקרה של אהרון וחבריו, גם כן בשבוע שעבר, הסיפור חזרה על עצמו באותו נמל תעופה: "יש את הטיסות שכבר שילמתי עליהן ויש את בתי המלון שאני עדיין לא יודע מה קורה איתם. אני אצטרך לשלם משהו כמו 3,000 שקל - ושילמתי 353 דולר בחזרה ממוסקבה לישראל", מוסיף מרציאנו בכעס.

 

 
נוסעת שאיחרה לטיסת המשך: "נאמר לי - את ממילא לא עולה על הטיסה'"
 נוסעת שאיחרה לטיסת המשך: "נאמר לי - את ממילא לא עולה על הטיסה'"   צילום: חדשות 10 - צילום מסך 
 
 

בשני המקרים, לא רק שהנוסעים נאלצו לרכוש כרטיסים חדשים לדרך הלוך, הם גילו שגם הכרטיסים לטיסה בחזרה בוטלו באותו רגע. נציגת השירות הסבירה להם שהכרטיס אינו תקף מכיוון שלא עלו על אחת הטיסות, זו שהחמיצו - ולכן כל הכרטיסים מבוטלים.


חברת אירופלוט מסרה בתגובה: "צוותי הקרקע סייעו בהכוונת הנוסעים ובוצעו מספר קריאות במערכת הכריזה, אך כמה מחברי הקבוצה התייצבו בשער היציאה לאחר שנסגר. על פי הנהוג בענף התעופה, טיסות ההמשך של נוסעים שאינם מתייצבים במועד לטיסתם - מבוטלות. החברה שמה דגש על מתן שירות מעולה והמראה בזמן".

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by