בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בעולם 
המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב: בכירה בפייסבוק תיפגש עם ועדת המודיעין 

המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב: בכירה בפייסבוק תיפגש עם ועדת המודיעין

 
בעולם |
 

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של הרשת החברתית, תהיה נוכחת בדיון סגור עם חברי הוועדה. מוקדם יותר הודיעו בוועדה כי ישחררו לציבור אלפי מודעות פייסבוק שנקנו ע"י רוסיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

בווידאו: חקירת הקשר בין טראמפ והרוסים - פייסבוק תעביר 3,000 מודעות לקונגרס >>

 

 
 
 

סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג, תיפגש עם ועדת המודיעין של בית הנבחרים האמריקני בדיון סגור שייערך מחר (חמישי), כך מסרו מקורות לסוכנות הידיעות "רויטרס". זאת בהמשך לחקירת הוועדה את ההאשמות של ההתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016.


עוד לפני הגעתה לוועדה, נפגשה סנדברג עם כמה מהחברים בה. בוועדה הודיעו כי ישחררו לציבור אלפי מודעות פייסבוק שנקנו על ידי רוסיה במהלך מערכת הבחירות. "ביקשנו מפייסבוק סיוע במחיקת פרטים מזהים ואנו מקווים שכשהליך זה יסתיים, נוכל לשחרר את המודעות", אמר הסנטור אדם שיף לאחר פגישתו עם סנדברג. מנגד, הסנטור מייק קונווי אמר כי לא סביר שהמודעות יפורסמו לפני עדות בכירי פייסבוק בקונגרס ב-1 בנובמבר. גורמים ברשת החברתית טוויטר צפויים גם כן להעיד אולם ענקית החיפוש גוגל עדיין לא אישרה את השתתפותה בדיון בחודש הבא.

 

לכתבות נוספות בנושא >>

"הרוסים קנו מודעות בגוגל כדי להפיץ מידע כוזב"

חקירת הקשר בין טראמפ והרוסים: פייסבוק תעביר 3,000 מודעות לקונגרס

גורמים בפייסבוק, גוגל וטוויטר יעידו בנוגע להתערבות הרוסית בבחירות

 

 
שריל סנדברג, סמנ"כלית התפעול של פייסבוק
 שריל סנדברג, סמנ"כלית התפעול של פייסבוק   צילום: רויטרס 
 

לפי דיווחים, ועדת המודיעין, שהיא אחד הגופים המרכזיים שחוקרים את המעורבות הרוסית, קיבלה למעלה מ-3,000 מודעות פוליטיות מעוררות מחלוקת שעל פי החשד נרכשו ע"י רוסיה. מוקדם יותר השבוע, גוגל חשפה בפעם הראשונה ראיות לכך שגורמים ברוסיה ניצלו את הפלטפורמה של החברה במטרה להשפיע על תוצאות הבחירות לנשיאות.


ענקית האינטרנט מצאה כי סוכנים רוסים הוציאו עשרות אלפי דולרים על מודעות שהפיצו מידע כוזב דרך המוצרים של גוגל. בין השאר דרך ג'ימייל, יוטיוב - אתר הסרטונים הגדול בעולם, ודרך מנוע החיפוש של גוגל - שגם הוא הגדול בעולם. החשיפה היא משמעותית גם משום שלא מדובר באותם סוכנים שרכשו את המודעות ברשת החברתית פייסבוק.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by