בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
השפלה נוספת לסוני: השתמשה בעובדיה כמרואייני רחוב 

השפלה נוספת לסוני: השתמשה בעובדיה כמרואייני רחוב

 
 
חדשות  נענע


בטרם התקרר הגילוי אודות מבקר הקולנוע הפיקטיבי שסוני המציאה, החברה מודה בהונאה נוספת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
"סרטי סוני" הודתה אמש (שבת) כי השתמשה בשניים מעובדי מחלקת השיווק שלה, כמרואייני רחוב אקראיים. השניים הופיעו בסרטון פרסומת לקידום "הפטריוט" עם מל גיבסון, כצופים שהרגע יצאו את בית הקולנוע, היללו את הסרט והכריזו כי הוא "הסרט המושלם לדייט".
 
תעשיית הקלונוע עדיין נרעשת מהגילוי של מגזין הניוזוויק בשבוע שעבר, אודות זהות מבקר הקולנוע אשר הומצאה במחלקת הפרסום של סוני, על מנת לקדם את סרטי חברת קולומביה.

דובר מטעם סוני מסר לניו יורק טיימס כי החברה בודקת עתה לעומק את פעילויות מחלקת הפרסום ותדאג לשינוי המדיניות בחברה.

המנהלת האחראית על הקמפיין של "הפטריוט" טענה כי אין בכך פסול והוסיפה כי אינה היחידה בתעשיה שמשתמשת בעובדיה במקום להשתמש בשחקנים. עם זאת, גורמים בתעשייה מכנים פעולה זו של סוני, כ"אקט שנבע מתוך יאוש".

משפטנים חלוקים בדעתם לגבי חומרתה ותקפותה של העבירה האתית בבית המשפט. הנזק האמיתי הוא ההשפלה שסופגת חברת סוני והפגיעה התדמיתית בסרטי קולומביה.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by