בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת בבילון מתרחבת 

חברת בבילון מתרחבת

 
 
יניב קרן וגור תירוש,

מגייסת עובדים נוספים לאגף המכירות על מנת להחדיר את מוצר החברה לארגונים באירופה; מאז השקת הגרסה החדשה לפני כחודשיים, דיווחה בבילון על הכנסות של 100 אלף דולר לחודש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בשיא עידן השפל בהיי טק דומה, כי החלטות עסקיות נבונות עשויות להביא את המזור לחברות שעד לפני מספר חודשים, עתידם היה שחור מאוד. חודשיים מאז החלטתה של בבילון, מפתחת תוכנת התרגום הסימולטני, על החלטתה לגבות תשלום עבור השימוש בתוכנה, החברה מדווחת על הכנסות של 100 אלף דולר בחודש.
 
ההחלטה על שינוי המדיניות התקבלה בחברה, לאחר שמלאי המזומנים אזל, וההכנסות מפרסום לא הניבו הכנסה נאותה. את השינוי הוביל המנכ"ל הזמני של החברה ומי שמכהן כיו"ר שלה כיום, רואי מכנס, שהודה, כי הדבר נעשה מחוסר ברירה.

לדברי סמנכ"לית השיווק בחברה, מיכל פרנקל, עשרות אלפי משתמשי אינטרנט בישראל הסכימו לשלם עבור ההמרה לגרסה החדשה של התוכנה. פרנקל מספרת ששיעור ההמרה של המשתמשים הפעילים של תוכנת בבילון בארץ גבוה משמעותית מהציפיות המוקדמות של החברה וכעת הוא עומד על 4.5 אחוז.

יחס זה נחשב לגבוה במיוחד בהשוואה ליחס המרה של 0.5% ל-1% הקיים כיום בשוק האינטרנט העולמי לגבי חברות אינטרנט שהחלו לגבות תשלום עבור גרסאות של תוכנה חדשות שנתנו בעבר בחינם.

בבילון.קום הפעילה עד כה את המודל בשלוש מדינות, אוסטריה, שווייץ וישראל, ובחודשים הבאים היא מתכננת לכסות את מרבית מדינות אירופה. לבבילון ישנם כיום 12 מיליון משתמשים רשומים, שהתקינו את התוכנה, כאשר 50 אחוז מהם מגיעים מאירופה, 18 אחוז מדרום אמריקה, 16 אחוז מצפון אמריקה ו-8 אחוז מישראל. מידי יום 20000 משתמשים חדשים מורידים מרשת האינטרנט גרסה נסיונית ל-30 יום של תוכנת בבילון.

במקביל לשוק הצרכנים הפרטי, מתמקדת החברה במכירת רשיונות בתשלום לגרסה החדשה עבור המגזר העסקי. בבילון.קום כבר חתמה על עסקות עם חברות טכנולוגיה מובילות בישראל כמו קומברס וצ`ק פוינט וגם עם חברות בינלאומיות כגון, אורקל, סיסקו, וסוני.

בבסיס האם של החברה השוכן באור יהודה, מועסקים כ-25 עובדים, זאת לאחר הקיצוצים שנערכו באחרונה. בתקופה הקרובה מתכוונת בבילון להגדיל את מערך אנשי המכירות שלה על מנת להגדיל את אחוזי החדירה של במגזר העסקי באירופה.

תזרים המזומנים שרושמת החברה בחודשיים האחרונים מאפשר לה לממן את פעילותה ללא צורך דחוף בגיוס הון חדש. בבילון.קום השלימה במאי גיוס של 1.7 מיליון דולר ממשקיעים קיימים בחברה, זאת לאחר שעד אז נותרה בלא מלאי מזומנים בקופתה. האסטרטגיה החדשה של החברה גורסת, כי עיקר המאמץ יהיה במגזר העסקי. מכנס שמוביל את המהלך ביקש להדגיש שהמילון הוא רק מקרה פרטי של טכנולוגיה המאפשרת פרשנות למילים וביטויים.

טכנולוגיה זו, מקווים בבילון, תהפוך לכלי נפוץ ושימושי בקרב ארגונים גדולים.

בראיון שנערך עם מכנס, ערב השקת הגרסה הדשה, הוא הודה שחזון ההנפקה, והפיכת החברה לציבורית עדיין קיים, אבל על מנת שיתממש תצטרך החברה להוכיח שהמודל העסקי שלה אכן עובד.עתה חודשיים לאחר השינוי דומה שהחברה צועדת בכיוון הנכון.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by