בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסומות מבוססות מיקום ביאהו 

פרסומות מבוססות מיקום ביאהו

 
 
גיא גרימלנד, דה-נט

הפורטל הפופולרי אימץ טכנולוגיה חדשה שתאפשר לו לזהות את מיקומם הפיסי של הגולשים ולהתאים לכך את הבאנרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עידן האנונימיות באינטרנט בחודשים הקרובים עשוי לקבל תפנית חדשה, מכיוונו של פורטל האינטרנט, יאהו!, שהודיע על הסכם שחתם עם חברת אקמי היפנית. במסגרת ההסכם תשולב בדף הבית של הפורטל, טכולוגיה שתסייע לפלח את קהל הגולשים ובהתאם להציג בפניהם פרסומות יעודיות.
 
מדובר בטכנולוגית פילוח לפי מיקום, הקרויה, EdgeScap, המאפשרת, לזהות את המיקום הפיסי (עיר ומדינה) של ה-IP שהקצתה ספקית האינטרנט לגולשים. טכנולוגיה זו מאפשרת לכל חברה להציג בפני הגולשים מודעה פרסומית באתר של יאהו!, בהתאם לעיר מגוריהם.

כך למשל, גולש תל אביבי, שיגיע לאתר של יאהו! יזכה לראות, באנר של חברה כלשהי מאזור גוש דן.

ההסכם עם חברת אקמי מגיע בעיתוי מעט מוזר עבור חברת יאהו!. לפני כחצי שנה קבע בית המשפט בצרפת, כי החברה חייבת לחסום בפני גולשים צרפתיים, את הגישה לפריטים נאציים באתר המכירות הפומביות שלה. למרות פסיקה זו, הטכנולוגיה החדשה אינה מסוגלת לחסום גולשים מלהגיע לדפים מסוימים.

חברת אקמי מסרה, כי הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לזהות את מיקומם הפיסי של הגולשים ב-98 אחוזים מהמקרים.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by