בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
"הסוד הוא למצוא טכנולוגיה שמישהו ישלם עליה" 

"הסוד הוא למצוא טכנולוגיה שמישהו ישלם עליה"

 
 
אבי בליזובסקי, דה-נט

כך קובע פרופסור מורי גילין, מומחה ליזמות, בראיון מיוחד ל- INFORMATION WEEK; גילין: "כל ילד עם רעיון פתח סטארט-אפ ונהיה יזם, ומי שלא פיתח תכונות שיווקיות נעלם"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
"יזם אמיתי וטוב לא נמצא במשחק העסקי רק בשביל הכסף", כך קובע פרופסור מורי גילין, מומחה ליזמות וסגן דיקן באוניברסיטת סווינבורן באוסטרליה.
 
בראיון מיוחד לעיתון "INFORMATION WEEK", פורס פרופ` גילין את משנתו."דווקא תקופה של אי ודאות עסקית וכלכלית תברור בין המוץ לתבן. היזמים הקריאטיביים, הטובים יצופו מעל לפני השטח ויזהו את היוזמות העסקיות הנכונות, בעוד שכל אלה שהצטרפו לעגלה בזמן הבום הגדול יאבדו את מקומם. דווקא עכשיו הקרקע בשלה ליוזמות. הסוד הוא לזהות את היוזמות העסקיות הנכונות ולהבין את העולם".

לגבי ההבום הטכנולוגי, שנעצר לפני שנה, הסביר פרופ` גילין: "כל ילד עם רעיון פתח חברת סטארט-אפ ונהיה יזם, ומי שלא פיתח תכונות שיווקיות מהיום הראשון נעלם".

לטענת הפרופ`, הסוד הוא לא למצוא טכנולוגיה חדשה אלא למצוא טכנולוגיה חדשה שמישהו יהיה מוכן לשלם עליה הרבה כסף. "פיתוח מוצרים למען הפיתוח זה דבר שמהנדסים אוהבים לעשות, אני יודע כי אני מהנדס בהכשרתי, אבל זה לא ביזנס. ביזנס זה לדעת מי יקנה את מה שפיתחת ובכמה. לכן צריך תמיד לשלב ברמה האסטרטגית אנשי שיווק, כבר מהיום הראשון. אם יש לך רעיון מצוין, יופי. עכשיו חפש צוות מוביל וקודם כל את אסטרטג השיווק שלך".

הראיון המלא יתפרסם בשבוע הבא ב-INFORMATION WEEK.
 

רוצים לדבר על זה?

היכנסו לפורום תרבות דיגיטלית בנענע.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by