בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גמלאים ואנשי צבא גולשים מתמידים; עקרות הבית בקושי 

גמלאים ואנשי צבא גולשים מתמידים; עקרות הבית בקושי

 
 
חדשות נענע 


כך עולה מדו"ח נילסן לחודש יוני; קבוצת האתרים הפופלרית ביותר היתה MSN ואילו האתר הפופולרי ביותר היה וואלה; עליה בשיעורי ההקלקה על באנרים החודש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בחודש יוני חלה ירידה בזמן ההתחברות הממוצע של גולשים ישראלים לאינטרנט, כך עולה מנתוני חברת המחקרים נילסן נט רייטינגס, המתפרסמים היום (רביעי).

מנגד מתברר, כי חלה עלייה קלה באחוז הקלקות על באנרים במהלך חודש זה לעומת שני החודשים הקודמים.
 
בחודש יוני נאמד אחוז הגולשים מן הבית, על 36 אחוז מכלל מהאוכלוסייה, נתון המצביע על גידול של כ- 3.7 אחוזים במספר בעלי הנגישות לאינטרנט לעומת חודש מאי, בו היו 1,864,926 בעלי נגישות.

מספר הגולשים הפעילים, שנכנסו לאינטרנט לפחות פעם אחת במהלך החודש, היה 1,002,724, זהו גידול של כ- 8 אחוזים לעומת חודש מאי, מנגד זמן ההתחברות הממוצע לאינטרנט היה 7 שעות ו- 35 דקות.

למרות שזמן זה, ארוך בשעה מהממוצע האירופי, העומד על 6 שעות ו- 35 דקות, הרי שביחס לחודש אפריל חלה ירידה של כמעט שעה.

ביוני התחברו הישראלים לרשת בממוצע כ- 14 פעם בחודש, ממוצע זה זהה לממוצע התחברות של האירופאים. במהלך יוני שהו הגולשים הישראלים באינטרנט כ- 32 דקות בכל התחברות, ממוצע השהיה באינטרנט של הגולשים באירופה עמד על כ- 28 דקות.

כמו כן, נמצא כי ביוני, גלש הישראלי בממוצע ל- 19 אתרים שונים (לעומת 22 במאי), וצפה בממוצע ב- 33 עמודים בכל גלישה (לעומת 40 במאי), כשזמן השהייה הממוצע בעמוד הינו 58 שניות (באירופה – ממוצע זמן השהיה הוא 40 שניות).
 
מנתוני יוני של נילסן נט רייטינגס, ניתן לראות כי קבוצות האתרים אשר זכו לפופולריות רבה ביותר בקרב הגולשים בישראל היו: MSN (עם 588,532 משתמשים ייחודיים), וואלה תקשורת (עם 564,940 משתמשים ייחודיים), נטוויז`ן (455,614), יאהו (388,119) ו- AOL (305,352).

עשרת האתרים (Domains) הפופולריים ביותר בחודש יוני היו walla.co.il (עם 466,164 משתמשים ייחודיים), nana.co.il (עם 400,143 משתמשים ייחודיים), msn.co.il (375,138), msn.com (372,606), Microsoft.com (301,453), Yahoo.com (279,915), iol.co.il (263,050), start.co.il (205,199), geocities.com (202,541), passport.co.com (201,020).

נתוני חודש יוני, מצביעים על נאמנות גבוהה לפורטל סטארט. מתוך עשיריית האתרים הפופולריים ביותר על פי דומיינים, האתרים אליהם היה מספר הכניסות הגבוה ביותר של גולשים הם: start.co.il עם כ- 8 כניסות בממוצע, walla.co.il, ו - msn.co.il עם כ- 5.8 כניסות, ל- yahoo.com נירשמו כ- 5.6 כניסות. מספר הכניסות הנמוך ביותר, לאתרים המדורגים בעשירייה המובילה, נרשם ל- microsoft.com ול-geocities.com - כ- 2.7 כניסות בממוצע.

ממוצע ההקלקה על באנרים פרסומיים בישראל היה ביוני - 0.48 אחוז , ממוצע זה גבוה מהממוצע האירופאי של הקלקה על באנרים, העומד על – 0.34 אחוז. ביחס לחודש אפריל מתברר, כי חלה עליה של 0.0.8 אחוז בשיעורי ההקלקה על הבאנרים.

ממצאי הסקר מתברר עוד, כי בעלי המקצועות החופשיים ואנשי צבא, גלשו זמן רב מהממוצע בחודש יוני כ- 8 וחצי שעות בממוצע, כשהסמן הקיצוני הם קבוצת הגמלאים, עם כ- 24 שעות גלישה חודשיות בממוצע. נתונים נוספים התומכים בכך הינם נתוני הגולשים בגילאי 50 ומעלה - הגולשים מעל ל- 11 שעות בחודש יוני, כאשר גולשים בגילאי 65 ומעלה גולשים בממוצע 27 שעות ו- 40 דקות.

עוד עולה כי על פי חלוקה למקצועות, הממעטים לגלוש הם עקרות/עקרי בית, עם כ- 3.5 שעות גלישה חודשיות בממוצע.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by