בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
בריטניקה.קום תחל לגבות דמי מנוי 

בריטניקה.קום תחל לגבות דמי מנוי

 
 
TheNet

התשלום בסך 5 דולר לחודש או 50 דולר לשנה יגבה ממנויים המעוניינים לעשות שימוש באנציקלופדיה המקוונת שלה החל מסוף יולי 2001

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בריטניקה.קום מודיעה היום על כוונתה להכניס שירות של מנוי בתשלום, באתר המחודש שלה החל מסוף החודש. על פי הודעתה תחל החברה לגבות תשלום בסך 5 דולר לחודש או 50 דולר לשנה עבור שימוש באנציקלופדיה המקוונת של החברה שעד כה ניתן כשירות חופשי ברשת, מאוקטובר 1999.
 

מן החברה נמסר, כי צעד זה נעשה כחלק מהתאמת האסטרטגיה של בריטניקה לכלכת האינטרנט החדשה, האנציקלופדיה לא תהיה נגישה יותר בחינם ושאר מוצריה האינטרנטיים של בריטניקה הפונים לשוק הביתי, החינוכי והמקצועי יכללו תכנים וכלים עבור קהל יעד מוגדר.

האנציקלופדיה תשמש כבסיס לשירותי מידע איכותיים בתשלום שאליהם יתווספו בסיסי נתונים נוספים במהלך השנה. תכנים שונים באתר ישארו ללא תשלום, כגון המדריך לאתרי אינטרנט איכותיים ומאמרים נבחרים מעיתונים וירחונים מובילים. בנוסף יוכנסו מדורים חדשים הן לחלק החינם של האתר והן לחלק בתשלום. לקוחות אשר ישלמו עבור מנוי יקבלו גישה לכל המדורים של האתר נקיים מפירסומות.

"זהו תיזמון נכון. לא מזמן אנשים ציפו שכל המידע שחפצים בו יימצא בחינם באינטרנט אבל הלך רוח זה משתנה", אמר מנכ"ל בריטניקה העולמית, אילן ישועה, "קיימת מודעות ההולכת וגוברת אצל גולשים רבים כי שווה לשלם בעבור מידע מהימן ומתעדכן. אנו מתכוונים לתת למנויים שלנו ערך מוסף משתלם. אנשים יוכלו למצוא תכנים עיוניים מהאיכות הגבוהה ביותר וכן כלים אשר יקלו על המשתמש למצוא את המידע הנחוץ לו במהירות", אמר ישועה.

החברה תוסיף מדורים ומקורות מידע, לשירות המנויים, כגון סרטוני וידיאו וכן את אנציקלופדיה בריטניקה לחטיבת הביניים. בחודשים הקרובים יתווספו כלי ניווט שיקלו על הגולשים וישמשו אותם כאמצעים נוחים למעבר יעיל בין רבדי מידע רבים.

ביום השקת האתר בתשלום תינתן לגולש האפשרות לעיין, בפיסקאות הראשונות של כל המאמרים ובכך יוכל לעיין בהקדמות ותמציתי עובדות לפני שיחליט לשלם עבורן. בשלב מאוחר יותר אופציה זו תוחלף בלקסיקון אנציקלופדי הכולל בתוכו כ- 25,000 מאמרים קצרים בנושאים מגוונים.

צעד זה של בריטניקה מהווה המשך להחלטה של חברת בבילון לגבות תשלום עבור השימוש בשירות. עד כה דומה, כי החלטת החברה היתה נכונה ולראיה מספר ההורדות הגדול שנמנה בחודשייים האחרונים. חברת, מפה הישראלית הודיעה גם היא לאחרונה על כוונתה לסגור את תכניה למנויים בתשלום.

צעדים אלה מצביעים על מגמה הולכת וגוברת של גביית תשלום עבור תכנים יחודיים. עדיין אין מדד ראוי על מנת לבחון כציד מגיב קהל הצרכנים לצעדים הללו, אולם ההצלחה של סנוניות אלה תוביל בהכרח, את אתרי התוכן הגדולים לנקוט בצעדים דומים ולספק את השירותים הייחודיים שהם מציעים רק לגולשים שישלמו כסף. בעבר התבטאו מספר גורמים בכירים בתחום הדוט.קום על הכוונה העתידית לעשות כן.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by