בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סלקום ו- MTV הכריזו על שיתוף פעולה טלוויזיוני וסלולרי 

סלקום ו- MTV הכריזו על שיתוף פעולה טלוויזיוני וסלולרי

 
 
גור תירוש, דה-נט

יעקב פרי: "אנחנו מתכוונים להסתער על מגזר הנערים והנערות. מגזר זה הינו משאת נפשו של כל מפעיל סלולרי"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת סלקום ורשת MTV אירופה הכריזו אתמול על שיתוף פעולה בערוץ הטלוויזיה ובפעילויות שיווקיות בישראל. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יתבטא בהשתתפות סלקום במסיבה השנתית MTV איביזה 2001 וביצירת פעילות אינטראקטיבית במסגרת תוכנית הטלוויזיה MTV Select.
 
הפעילות המשותפת הראשונה בין MTV לסלקום X-it תתקיים באוגוסט במסיבת MTV איביזה 2001 אליה יגיעו כ- 20 אלף איש מעשרות מדינות באירופה ובאסיה. סלקום תאפשר
ל- 20 חברי סלקום X-it לקבל חבילת נופש מיוחדת לאיביזה. בחירת הלקוחות שיסעו למסיבה באיביזה, המתקיימת ב- 29 לאוגוסט, תעשה באמצעות פעילות שיווקית מתחת ומעל לקו שתקיף מאות אלפי צעירים בישראל.

פעילות נוספת של שתי החברות תכלול פעילות אינטראקטיבית בתוכנית MTV Select. התוכנית מאפשרת לצופים לבחור את הווידאו קליפים המשודרים בה. לקוחות סלקום X-it יוכלו לבחור את הווידאו קליפים באמצעות העברת הודעות SMS. הפעילות האינטראקטיבית המשותפת במסגרת MTV Select תאפשר ללקוחות סלקום X-it לשלוח הודעות טקסט למערכת התוכנית הממוקמת באנגליה. לדברי סיימון לואיס, סגן נשיא MTV אירופה, "בישראל צופים פי 5 צופים בגילאי ה 12-18 בערוץ MTV מאשר באירופה", כמו כן הוסיף לואיס כי "המטלפנים הישראליים הינם הנתח העיקרי בבקשות השירים בתוכנית MTV Select ולעיתים קיים צורך לחסום שיחות מישראל בשל ריבוי המתקשרים".
בנוסף בירך לואיס את חברת סלקום ואמר כי "סלקום היא החברה הישראלית הראשונה שהולכת בעקבות מותגי הענק בעולם כמו פרינגלס (פרוקטר אנד גמבל) ודורקס, אשר גם הם נותני החסות האירופאים למסיבת MTV איביזה 2001".

לדברי אורן מוסט, המשנה לנשיא סלקום, "סלקום מחזיקה כיום בנתח שוק העומד על 43% במגזר הצעירים (12-18) ושיתוף הפעולה עם MTV יאפשר לסלקום להרחיב את עולם התוכן שהיא מציעה ללקוחותיה הצעירים במסגרת סלקום X-it".
מנתונים שחשף מוסט עולה כי שיעור חדירת הסלולר בקרב צעירים נומך משיעורי האוכלוסיה ועומד על 57 אחוזים במגזר הצעירים לעומת 75 אחוזים בקרב האוכלוסיה. "זוהי הזדמנות מצויינת עבורנו", אמר מוסט, "ובכוונתנו להמשיך ולהתמקד במציאת קהלי מטרה מפולחים כשכיום הנוער הוא הסגמנט המבטיח ביותר". בנוסף, מן הנתונים עולה כי בהשוואה בין המינים בנות מחזיקות בטלפונים סלולריים יותר מבנים, כשהנתונים הם 62 אחוזים לעומת 44 אחוזים לטובת הבנות.

בהשוואה ליתר המפעילים הסלולריים עולה מן הנתונים כי במזגר הנוער (12-18) חברת סלקום מחזיקה בנתח שוק של 43 אחוזים, אורנג` עם 33 אחוזים ופלאפון עם 24 אחוזים בלבד.
על פי מחקרי צפייה שנערכו על ידי המכונים גיאוקרטוגרפיה ומותגים במאי וביולי 2001, עולה כי 82% מבני הנוער בישראל צופים בערוץ MTV. מגמת הצפייה הגבוהה נמשכת כבר מספר שנים ומוכיחה את יעילות המודל ויישומו בישראל.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by