בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
86 אחוז ממשתמשי האינטרנט בארה"ב חוששים לבצע פעולות הדורשות סודיות 

86 אחוז ממשתמשי האינטרנט בארה"ב חוששים לבצע פעולות הדורשות סודיות

 
 
מערכת דה-נט

עורכי המחקר טוענים כי הפגנת ערנות בשמירה על מידע הנוגע ללקוחות, תהפוך לדרישה תחרותית ברשת; גרטנר המזה"ת:התופעה מתאימה גם לשוק הישראלי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
צרכנים בעלי פוטנציאל רכישה באינטרנט, מהססים להשלים את תהליך הרכישה בשל חוסר אמון בפרטיות ובהגנה הקיימים בעסקאות מקוונות. כך עולה מדו"ח חדש של GartnerG2, שירות מחקר חדש של חברת גרטנר.
 

מהדו"ח עולה, כי 86% מהאמריקאים הבוגרים הנמצאים ברשת מודאגים מאוד מההגנה של מספר חשבון הבנק שלהם בעת ביצוע עסקאות מקוונות. 83% הביעו דאגה דומה באשר להגנה על מספר הביטוח הלאומי ומספר כרטיס האשראי שלהם. בנוסף, 70% מודאגים מאוד בנוגע להגנה על מידע אישי, הכולל הכנסה ונכסים.

הדו"ח מציין כי כ-60% מהבוגרים ברשת אומרים, כי החשש לפגיעה בפרטיותם מונע מהם לעשות עסקים ברשת. בנוסף, יותר מ-50% מאלה המבצעים רכישות ברשת, אומרים כי הם אמנם מוסרים מידע אישי, אך מרגישים אי נוחות בעניין.

לדברי מנהל שיווק ומכירות בגרטנר המזה"ת, פיליפ ליבמן, "מדובר בתופעה כלל-עולמית". ליבמן, האחראי בין היתר לתחום הסחר האלקטרוני, הוסיף כי "סביר להניח, שמחקר מקביל בשוק הישראלי היה מגלה נתונים דומים".

"למרות שצרכנים רבים אומרים, כי הם חשים אי נוחות לחלוק במידע ברשת, הנוחיות או הפיצוי המעורבים בכך, גורמים לרבים מהם לעשות זאת בכל זאת", אמרה לורה ברנס, אנליסטית ב- GartnerG2.

מקרים רבים של "האקינג", כמו גם חוסר בקיאות בנוגע לשיטות אבטחה, הנם גורמים עיקריים בביטחון הנמוך שיש לצרכנים בהגנה על עסקאות מקוונות. רק כמחצית מהאמריקאים המשתמשים ברשת האינטרנט, נוהגים גם לקנות באמצעותה סחורות ושירותים. על פי גרטנר, משווקים מקוונים יכולים למשוך חלק מהמחצית הנותרת לערוץ המקוון, על ידי טיפוח אמצעי הפרטיות וההגנה שלהם.

"חברות חייבות להפגין את דאגתן להגנה ולפרטיות המשתמשים, על ידי הצגה בולטת של מדיניות שמירת הפרטיות שלהן", אמרה ברנס. "משווקי רשת חייבים גם להבליט את העובדה שהם אכן פועלים בעניין".




הדו"ח מציין, כי הפגנת ערנות בשמירה על מידע הנוגע ללקוחות, תהפוך לדרישה תחרותית ברשת. על פי GartnerG2, עד שתגבר המודעות בתעשייה לגבי סטנדרטים של אימות ואבטחת שיטות תשלום, צרכנים ימשיכו לחשוש מעסקאות ברשת.

"בדיקותינו העלו, כי 20% מהבוגרים האומרים כי ביצעו הזמנה באינטרנט בשלושת החודשים האחרונים, אומרים גם שלא ימסרו את שמם או את כתובתם ברשת", הוסיפה ברנס. "לא כולם סובלים מזיכרון לקוי, חלקם מרגישים כל כך נוח באתרים מסוימים, עד שאינם מחשיבים עסקים שהם עושים שם, כדורשים החלפת מידע אישי".

הדו"ח מבוסס על תוצאות מחקריות משתי קבוצות צרכנים, הכוללות יותר מ-7,000 בוגרים בני 18 ומעלה העושים שימוש באינטרנט בארה"ב.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by