בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הביקוש ל-mCommerce בעתיד: פי 20 מה-eCommerce 

הביקוש ל-mCommerce בעתיד: פי 20 מה-eCommerce

 
 
גור תירוש


ממסיבת עיתונאים שערכה חברת נוקיה עולה כי לחברה 25 חוזים בתחום הדור השלישי מתוך 80 רשיונות עולמיים אשר הוענקו השנה

 
 
 
 
 
 
 
 
 

מחקר עולמי חדש שבוצע על ידי חברת המחקר e-MORI עבור Nokia Networks חושף נתונים מעניינים על סיכויי ההצלחה של המסחר האלקטרוני הנייד ועל שיקולי הצרכנים לעשות בו שימוש.
 

אחד מן הממצאים המרכזיים של המחקר העולמי קובע, כי השימוש ביישומי mCommerce לצורך רכישת מוצרים ושירותים יהיה גדול עד פי 20 לעומת השימוש הנוכחי במסחר אלקטרוני באמצעות מחשבי PC.
גידול בהיקף זה צפוי באיטליה ואילו בברזיל צפוי גידול של פי 16. במדינות אחרות שנסקרו צפוי גידול של פי 3.5.

ממצא נוסף קובע כי כ-90 אחוז מבין אלה שמתכוונים להשתמש ביישומי מסחר אלקטרוני נייד יהיו מוכנים לשלם יותר מהמחיר הרגיל של מוצר או שירות כדי לרוכשו באמצעות הטלפון הסלולרי.

הסקר חושף מספר פרמטרים שיגדילו את האמון של הצרכנים בשירותי mCommerce ויאפשרו מימוש מלוא הפוטנציאל הקיים בתחום. בין הבולטים שבהם ניתן לציין:

רק בעל המכשיר יוכל לבצע ממנו פעולת רכישה או תשלום; הרשת תהיה מאובטחת ופרטים אישיים לא יוכלו להגיע לגורמים חיצוניים; ניתן יהיה לרכוש מותגים ידועים ומעוררי אמון; כל משתמש יוכל לראות ולהדפיס את התנועות המקוונות שביצע.

כמו כן פעולות הרכישה יהיו פשוטות ונוחות לשימוש; התועלות הכרוכות ברכישה סלולרית יהיו ברורות לצרכנים והפעולה תמנף מאפיינים ייחודיים של המכשיר הנייד.

במסיבת עיתונאים אשר ערכה היום חברת נוקייה עלו הפרטים הבאים: בתחום ה GSM יש לנוקיה 106 רשתות אשר פרוסות ב 49 מדינות ובתחום ה GPRS, אשר הינו דור ה 2.5 לחברה 51 רשתות מתוכן 23 אשר הושקו מסחרית, עובדה המעמידה את נוקיה כמחזיקה בנתח השוק הגדול בעולם בתחום זה.

נתון נוסף אשר הוצג במסיבת העיתונאים עוסק בהשוואה בין טלפונים סלולריים למחשבי PC. על פי נתוני חברת המחקר דטהקווסט עולה כי במהלך שנת 2003 יהיו יותר טלפונים סלולריים מחוברים לאינטרנט מאשר מחשבי PC המחוברים לאינטרנט.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by