בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חברות גדולות נכנסות לתחום האינטרנט הסלולרי במקום חברות הסטארט אפ 

חברות גדולות נכנסות לתחום האינטרנט הסלולרי במקום חברות הסטארט אפ

 
 
יניב קרן

הענף כולו עסוק כיום בשאלת ההכנסות מן השירות; על פי נתונים של חברת היעוץ Accenture : 28% מכלל האוכלוסיה בבריטניה, 20% מהאוכלוסיה בפינלנד מעוניינים להגביר את השימוש באינטרנט הנייד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בתערוכת Mobile Internet Expo שנערכה השבוע בפריס הציגו עשר חברות ישראליות (מתוך 80) ביניהן: קומברס, אמבלייז, קשיו,ניראגונגו, מובייל טורנדו, סיטי מושן ועוד. בשונה מהשנה שעברה, בה בלטו חברות הסטארט-אפ, השנה החברות הגדולות הובילו את התערוכה. מגמה זו מוכיחה כי גם החברות הגדולות רואות בענף האינטרנט הנייד שוק יעד בעל פוטנציאל עסקי גדול.
 
בתערוכה התפרסמו נתונים מעניינים לגבי שוק הסלולר באירופה מגאזין Mobile Communications מקבוצת אינפורמא פרסם נתונים לגבי השווקים הגדולים של הטלפונים הניידים באירופה.

נראה כי גרמניה נמצאת במקום הראשון עם בסיס מנויים של 55 מיליון משתמשים ועם אחוז גידול חודשי של 0.6%.

השוק הגרמני מהווה 22% מכלל המנויים באירופה כולה.

איטליה נמצאת במקום השני עם 47 מיליון מנויים ועם גידול חודשי של 0.9% ונתח שוק אירופאי של 17.2%.

בריטניה נמצאת במקום השלישי עם 43.4 מיליון מנויים ועם עליה שלילית של 3% בקצב הגידול החודשי ועם נתח שוק של 16% באירופה.

סקר מעניין נוסף, שפרסמה חברת המחקר ארתור די-ליטל מציג את התפיסה של אנשים מהתעשיות המסורתיות לגבי הגידול הצפוי להכנסות מהאינטרנט הנייד בענפים אלו.

מהסקר עולה כי 75% מהעוסקים בתחום השרותים הפיננסיים מאמינים כי יוכלו להגדיל את הכנסותיהם באמצעות האינטרנט הנייד, 68% מהעוסקים בתחומי התיירות והנסיעות, 57% מתחום המדיה, 44% מתחום מוצרי הצריכה, 43% מתחום הקמעונאות ו55%- מתחום התקשורת .

חברת היעוץ Accenture פרסמה בתערוכה נתונים מעניינים לגבי פוטנציאל אימוץ האינטרנט הנייד בתחום התיירות והנסיעות.

נראה כי 28% מכלל האוכלוסיה בבריטניה, 20% מהאוכלוסיה בפינלנד ו12% ביפן, העידו שהם מעוניינים להגביר את השימוש באינטרנט הנייד בתחום זה.

איל רשף, ראש צוות ההסברה של IMIF וסמנכ"ל שיווק של חברת תדליס, אשר ביקר בתערוכה מוסר כי מספר נושאים מיקדו את מירב תשומת הלב, ביניהם, שרותי מידע מבוססי מיקום, מסחר נייד (micro & macro payments) , משחקים ושירותים שנועדו "להעביר את הזמן" כאשר מחכים בתור, בשדה התעופה, ברכבת ועוד.

רשף מציין כי מגמה ברורה נוספת הראתה כי חברות הסלולר, אשר עד כה השקיעו מאמצים להוסיף שירותים פונקציונליים ללקוחותיהן גילו כי במקרים רבים, הלקוחות מעונינים יותר בשירותים שמיועדים "להעביר את הזמן" לעומת שירותים שמביאים תועלת."
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by