בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
נילסן: עלייה בכניסות לאתרי חדשות בספטמבר 

נילסן: עלייה בכניסות לאתרי חדשות בספטמבר

 
 
יניב קרן, מערכת דה נ

על פי נתוני חברת המחקרים מתברר כי חלה עליה של כ-10 אלפים גולשים לאתרי חדשות ישראליים; העליה הבולטת ביותר נרשמה לאתר ה-CNN שעלה מן המקום ה-56 למקום ה-29

 
 
 
 
 
 
 
 
 

עלייה בולטת נרשמה במספר המשתמשים הייחודיים שנכנסו בחודש ספטמבר לאתר החדשות cnn.com שעלה בדירוג מהמקום ה- 56 באוגוסט, עם 46239 משתמשים ייחודיים, למקום ה- 29 עם 89241 משתמשים ייחודיים. כך עולה מנתוני נילסן, שמתפרסמים היום.
 
על פי הנתונים מתברר, כי חלה עליה גם בכניסות לאתר שלוחי הברכות bluemountain.com האתר עלה בדירוג מהמקום ה- 99, באוגוסט, עם 31764 משתמשים למקום ה- 37 עם 68563 משתמשים. לדברי מנהלת השווק והמכירות של נילסן נט רייטינגס בישראל, שרית צ`כנוביץ, העלייה המשמעותית בדירוג של bluemountain.com מעידה על כך שרבים מהגולשים הישראלים בחרו לשלוח "שנות טובות" וברכות "חג שמח" באמצעות האי-מייל.

בנוסף ניתן לראות גם עלייה של כ- 10000 גולשים באתרי חדשות ישראליים כמו news.walla.co.il ,maariv.co.il ו- glz.msn.co.il ככל הנראה כתוצאה מהפיגוע במגדלי התאומים, שהביא אנשים לגלוש ולחפש מידע באתרי חדשות.

עשרת האתרים (Domains) הפופולריים ביותר, על ידי הגולשים מהבית בישראל, היוwalla.co.il : (עם 418947 משתמשים ייחודיים), msn.com (עם 388158 משתמשים ייחודיים), נענע (עם 351960 משתמשים ייחודיים) ו-msn ישראל (עם 331180 משתמשים יחודיים.

ממוצע שיעור ההקלקה על באנרים פרסומיים בישראל, עלה מ- 0.38% באוגוסט, ל- %0.42 בספטמבר. הבאנר שזכה לשיעור ההקלקה הגבוה ביותר בקרב הגולשים הישראליים (8.12%), אשר זכה ל- 85571 חשיפות בקרב 32206 גולשים ייחודיים, היה הבאנר "נר זיכרון" לזכר הנספים בפיגוע במגדלי התאומים. הבאנר הופיע באתר תפוז.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by