בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הקול שלי זה אני 

הקול שלי זה אני

 
 
יניב קרן, דה-נט

חברת תוכנה מקליפורניה הכניסה לשימוש מערכת לניהול לקוחות שתאפשר לזהות את המשתמשים על פי קולם; בתקופה הקרובה עשוי הביקוש למערכות זיהוי קול לגדל, בעקבות פיגועי הטרור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת התוכנה Aspect Communications, מארה"ב, המפתחת מערכות CRM לניהול לקוחות הודיעה לפני מספר ימים כי הכניסה לשימוש רכיב לזיהוי קול לתוכנה אותה היא מייצרת. הרכיב החדש מאפשר ללקוחות להזדהות מול המערכת ולבצע עסקאות באמצעות הטלפון.
 
התוכנה החדשה יכולה לזהות את הלקוחות באמצעות טביעת הקול שלהם, והיא מבטלת את הצורך בזיהוי על ידי מספר זיהוי או קוד אישי ושאר האמצעים שהיו מקובלים עד כה. טכנולוגיית זיהוי הקול פותחה על ידי חברת Nuance Communications מקליפורניה.

"עד כה לא היה ביקוש לשילוב של מערכות לזיהוי קול בתוכנות לזיהוי לקוחות, אולם עתה לאחר פיגועי הטרור, עתידים מוסדות פיננסים ומוסדות אחרים בעלי מודעות גבוהה לאבטחה, לבחור באמצעי זיהוי אלה על מנת למנוע כניסה למערכת של גורמים זרים", אמרה אנליסטית בחברת פיסטון, שילה מקגי.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by