בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
%70 מהארגונים ישתמשו בשירותי מסרים מיידיים לא תשלום עד שנת 2003 

%70 מהארגונים ישתמשו בשירותי מסרים מיידיים לא תשלום עד שנת 2003

 
 
מערכת דה נט

שירותי IM יותקנו על ידי משתמשי הקצה ללא תמיכה או רשות ארגוני ה-IT,ועלולים לחשוף אותם לסיכוני אבטחה חמורים

 
 
 
 
 
 
 
 
 

שירותי העברת מסרים מהירה (Instant messaging – IM), המאפשרים לתקשר בשיחה ספונטנית עם חברים ושותפים לעבודה, זוכים לאימוץ גובר והולך של עובדים, ככלי עסקי בעל תועלת מרובה. שירותי IM חופשיים, ללא תשלום, יימצאו ב-70% מהארגונים עד שנת 2003. הם יותקנו על ידי משתמשי הקצה ללא תמיכה או רשות ארגוני ה-IT, ויחשפו אותם לסיכוני אבטחה חמורים, אומרים אנליסטים בחברת המחקר והייעוץ העולמית גרטנר.
 

השגשוג המהיר של ה-IM נובע מהשימוש שעושים יחידים באמצעי התקשורת החיוני, ללא מחשבה תחילה", אמר סמנכ"ל ומנהל מחקר בגרטנר, דיוויד סמית. "הדואר האלקטרוני עבר דפוס יישום דומה, כאשר נדרשו לארגונים יותר מ-10 שנים כדי להכיר ולטפל ביעילות בבעיות אבטחה ומהימנות ולהטמיע מדיניות עסקית. כעת, ארגונים צריכים להקדיש תשומת לב ראויה לשימוש בשירותי IM, ולא לחזור על טעויות כואבות שנעשו עם הדואר האלקטרוני".

ארגונים צריכים להבין את התהליכים העסקיים, הרשמיים והבלתי רשמיים, שהתפתחו סביב ה-IM בסביבת העבודה שלהם. מיליוני עובדים עושים שימוש יומיומי ב-IM, כדי לזרז או לקצר פעולות ועסקאות שונות. עם ניהול והטמעה נכונים במסגרת תהליך העבודה, יש לשירותי IM פוטנציאל להעלות באופן דרמטי את יכולת החברה לתפקד כארגון בזמן אמת. לעסקים שעושים שימוש יעיל ב-IM יהיה יתרון תחרותי על פני אלה שלא עושים זאת. כתוספת למערכות CRM, שירותי IM עשויים לתרום לתחושת המיידיות והאינטימיות בקשרים עם הלקוח, שהדואר האלקטרוני אינו מסוגל לספק. במובן זה, IM הנו תוספת טבעית או תחליף לשיחת טלפון. בסביבות פיתוח תוכנה רבות, IM הוא כלי התקשורת המועדף, ובמהלך שיחות ועידה, משמש ה- IM כערוץ תומך במשתתפים הרחוקים.

מיקרוסופט ו-AOL Time Warner מתחרות על שוק ה-IM, אולם אנליסטים בגרטנר סבורים שלא יהיה `זוכה` חד משמעי בעתיד הקרוב. בתחום התוכן, יש הבדל דרמטי בין שתי החברות. AOL מתמקדת רק בתכנים, כאלה שהיא מפיקה בעצמה או באמצעות קשריה עם אחרים. מיקרוסופט תסתמך כמעט לחלוטין על תכנים של אחרים והאסטרטגיה הפתוחה יחסית בה היא נוקטת, תהווה יתרון. ל-AOL יש יתרון בעניין זהות המשתמש והנוכחות בשוק. יחד עם זאת, מערכת ההפעלה Windows XP של מיקרוסופט בשילוב שירותי Messenger ו-Passport, תסגור קרוב לודאי את הפער תוך שנה.

"מאחר ועתיד האינטרנט נוסח "שלם על פי שימוש" הנו בבחינת הימור, צרכנים וספקים יצפו בהמשך התחרות בין AOL למיקרוסופט. התחרות תתפרש על פני מספר תחומים ועשויה להימשך שנים רבות", אמר סמית.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by