בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
"מחץ כאן!" 
 
 
עידו קינן , חדשות נע

Ad4ever העלתה קמפיין עצמי עם קריצה למתנגדי הפרסומות המרחפות שלה; מנהל שיווק ומכירות בחברה, בועז שובל: אנחנו לא פופ-אפ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת Ad4ever מעצבנת מדי יום גולשים ישראליים עם טכנולוגיית Toplayer, שהחליפה את הבאנרים המסורתיים בפרסומות שמרחפת על פני האתר. לאחרונה העלתה החברה קמפיין עצמי, עם עקיצה על הטכנולוגיה השנויה במחלוקת.
 
באתרים בהם עלה הקמפיין, מרחף לו פרפר ומעליו הכתובת "לחץ לפרטים (ללא מעבר לאתר אחר.)". הקלקה על הפרפר גורמת למחיצתו, דבר שהיינו רוצים לעשות לכל הפרסומות המרחפות (ולפעמים, אחרי פרסומת מעצבנת במיוחד, גם למי שהמציא את הטכנולוגיה). הכתם הענק שנוצר לאחר מחיצת המיטרד מציג את המסר של החברה: "פרסום שכולם זוכרים".
 
מנהל שיווק ומכירות בחברה, בועז שובל, אומר שלא הייתה כוונה לצחוק על הטכנולוגיה: "ניסינו, ואני חושב שהצלחנו, לנעביר מסר שאנחנו פרסומת מסוג אחר". לדבריו, גולשים רבים משייכים ל-Ad4ever את פרסומות הפופ-אפ (בהן קופצת הפרסומת בחלון נפרד). "פופ-אפ זה קובייה שמופיעה על המסך, ועד שלא תלחץ X, היא לא תעלם. בטופ-לייר, אתה נשאר באתר. אין לנו כוונה להיות מטרד ליוזרים, אבל יש לנו כוונה להתפרנס ולפרנס את האתרים".
 
 

רוצים לדבר על זה?

כנסו לפורום תרבות דיגיטלית בנענע.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by