בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תחנת הטלוויזיה העצמאית היחידה ברוסיה נסגרה 
 
 
חדשות נענע 

בית המשפט הורה על סגירתה של התחנה לאחר שהוכרזה כפושטת רגל לפני כשבוע

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ממשלת רוסיה הפסיקה היום (שלישי) בפתאומיות את שידורי TV6 - התחנה הארצית היחידה שפעלה מחוץ לפיקוח הממשלה.
 
לאחר מאבק משפטי ממושך שניהלה התחנה כנגד סגירתה, הוסרו שידוריה מן האוויר. את מקומה תפס ערוץ ספורט.

"זהו פוטש טלוויזיוני. הרשויות הוכיחו היום כי מטרתם היחידה היא סתימת פיות" אמר מנהל התחנה ילגני קיסליוב בראיון לתחנת רדיו במוסקבה. לדברי קיסליוב, זרם החשמל וקווי הטלפון לאולפני TV6 נותקו בידי הממשלה.

לפני כשבוע הוציא בית המשפט העליון ברוסיה צו סגירה כנגד התחנה, שרוב מניותיה של התחנה שייכות לאיל ההון הגולה בוריס ברזובסקי. גורמים בממשל האמריקני הביעו דאגה לחופש התקשורת ברוסיה בעקבות סגירת התחנה.
 

רוצים לדבר על זה?

היכנסו לפורום טלוויזיה בנענע.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by