בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חצי מהגולשים בבריטניה מעולם לא הקליקו על באנר 

חצי מהגולשים בבריטניה מעולם לא הקליקו על באנר

 
 
חדשות  נענע

עם זאת, התברר ממחקר שנעשה שם כי רבע מבין הגולשים המנוסים החליטו לקנות מוצר בעקבות באנר, לעומת 11 אחוזים בלבד שעשו זאת בעקבות פרסומת בטלוויזיה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המחיר הוא הדבר הכי פחות רלוונטי בהחלטת גולשים על קניית מוצר דרך רשת האינטרנט. הנוחות, החיסכון בזמן ורמת האבטחה הגבוהה מהווים שיקולים חשובים הרבה יותר עבור הגולש הממוצע. כך עולה מנתוני מחקרים שפרסמו חברות "קונטיננטל ריסרץ" ו-"אנדרסן קונסלטינג" הבריטיות, ופורסמו בחדשות "אייס".

נתונים נוספים 76 : אחוז מהגולשים נכנסים לאתרים לאחר הפנייה מפרסום בעיתון, 55 אחוז לאחר הפנייה בתוכנית טלוויזיה ו-24 אחוז בעקבות תוכנית רדיו. בשנה האחרונה היווה המסחר האלקטרוני בבריטניה אחוז אחד מסך הקניות הקמעונאיות.

עוד עולה, כי הפרסום באינטרנט אפקטיבי במיוחד לקהל של גולשים ותיקים - רבע מהגולשים קנו מוצר ברשת בעקבות הפנייה מבאנר, לעומת 14 אחוז שעשו זאת בעקבות מודעה בעיתון, 11 אחוז שעשו זאת בעקבות פרסומת בטלוויזיה ו-4 אחוזים בלבד שעשו זאת בעקבות שילוט חוצות ופרסומת ברדיו.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by