בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הצבא האמריקאני מגייס משרד פרסום חדש 

הצבא האמריקאני מגייס משרד פרסום חדש

 
 
חדשות  נענע

היקף הפרסום של הצבא האמריקאני עומד על כ-130 מיליון דולר בשנה. ההחלטה באה בעקבות ירידה באחוז המתגייסים החדשים לצבא

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אמריקה: הצבא החליט לצאת במכרז לבחירת משרד יחסי הציבור שיקבל את תקציב הפרסום שלו בשנה הבאה, לאחר שמשרד יחסי הציבור הקודם כשל: השנה נרשמה ירידה באחוז המתגייסים החדשים לשורות הצבא.

בשתים עשרה השנים האחרונות הוחזק תקציב הפרסום בסוכנות יאנג אנד רוביקאם ניו יורק (מחזיקה רבע מהבעלות על פרסום שלמור-אבנון-עמיחי הישראלי). חדשות אייס מדווחים כי ככל הנראה יחולק התקציב בין מספר משרדי פרסום, וגם המשרד הישן יוכל להתמודד כשווה בין שווים.

היקף תקציב הפרסום של הצבא האמריקאני מוערך בכ130 מיליון דולר.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by