בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
נידונים למוות במסע הפרסום של בנטון 

נידונים למוות במסע הפרסום של בנטון

 
 
חדשות נענע

חברת האופנה האיטלקית בחרה ברוצחים אמריקאים שממתינים לעונש מוות ככוכבי הקמפיין החדש שלה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אחרי שהצליחו לעורר מהומות כמעט עם כל קמפיין פרסומי חדש שהעלו, שוברים אנשי חברת האופנה ``בנטון`` שוב את השיא. אחרי שמודעות הפרסומת של החברה כבר הראו ילדים במלחמה, סוסים מזווגים ועוברים מדממים - מככבים בקמפיין הפרסום החדש של החברה רוצחים אמריקאי שממתינים לעונש מוות.

את הרעיון הגה אוליביירו טוסקאני, המעצב והצלם של החברה, שעומד מאחורי הקו השערורייתי של החברה, שעד כה הצליח ליצור לה תדמית צעירה ואופנתית, ושימש כדחיפה למכירות שלה בשנים האחרונות.

הקמפיין ייקרא "אנחנו, הנידונים למוות", ויימשך כשעה. לא פחות מ-20 מיליון דולר הושקעו במסע הפרסום.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by