בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
בזק מתחילה בקמפיין לשירות אינטרנט מהיר 

בזק מתחילה בקמפיין לשירות אינטרנט מהיר

 
 
חדשות  נענע

החברה מתחילה בקמפיין לחשיפת שירות אינטרנט מהיר בטכנולוגיית ADSL, למרות שהשירות עדיין לא זמין לציבור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברת בזק מתחילה בקמפיין שנועד לקדם את שירות האינטרנט המהיר בטכנולוגיית ADSL של החברה. הקמפיין אמור לשווק את טכנולוגיית ADSL, שלטענת בזק מאפשר גלישה במהירות של עד פי 250 לעומת הגלישה כיום, תחת שם המותג WOW.

הקמפיין יכלול בשלב הראשון פרסומים בעיתונות ושילוט חוצות, ובשלב השני גם מודעות בטלוויזיה וברדיו. המודעות יתארו סיטואציות מהחיים בצורה הומוריסטית ואמוציונאלית, הבאות להמחיש לציבור את המהירות הגבוהה של אינטרנט בטכנולוגיית .ADSL מודעה ראשונה תהיה תחת הכותרת: "זה כמו לטוס לניו יורק ב2.5 דקות", כשמודעות נוספות יכללו כותרות כמו: "זה כמו להיכנס להריון וללדת למחרת", "זה כמו לסיים תואר ראשון תוך ארבעה ימים" ו-"זה כמו לנסוע מתל אביב לחיפה ב-30 שניות".

לטענת הרצל עוזר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, בזק סיימה את ההכנות לקראת הפעלת השירות ובימים אלו מסיימת ניסוי שיווקי של השירות. על פי תוכניות החברה ישודרגו בכל חודש 40 מרכזות, כך שבמשך ארבעה עד חמישה חודשים, תושלם הפריסה הארצית של השירות, כולל יישובי הפריפריה.

השירות יושק בקרית שמונה, באקט שיווקי של בזק, שלטענת החברה "מסמל יותר מכל את הקשר של בזק ליישובי הפריפריה, בניגוד לחברות הכבלים, אשר התעלמו מהם לאורך השנים".

יש להדגיש כי בזק עדיין לא קיבלה אישור להפעיל שירותי ADSL מהממשלה. האישור מתעכב משום שהממשלה מעוניינת שיהיה תחרות בשוק האינטרנט מהיר בין בזק לבין חברות הכבלים, וכל עוד תחרות כזו לא תתאפשר אין להתיר הפעלת שירותי אינטרנט מהיר בידי גורם אחד, שיזכה למונופול על השוק. לטענת בזק, בעזרת הפריסה של המרכזיות החדשות תוכל החברה להפעיל את שירות הADSL תוך ימים ספורים מרגע קבלת האישור.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by