בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
"מכורים לדיוטי פרי" תובעים את "אל על" 
 
 דורשים פיצוי ואפשרות לרכוש המוצרים בזול   
 
חדשות נענע

עגלת הדיוטי פרי לא הגיעה אלינו, טוענים נוסעי טיסה ממילאנו לת"א, התובעים פיצוי בסך 1500 דולר ואפשרות לרכוש המוצרים הפטורים ממכס

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה עושה ישראלי שמכור לדיוטי פרי, והעגלה העמוסה בשוקולד, בשמים וסיגריות אינה מגיעה אליו במהלך הטיסה? פשוט מאוד - תובע פיצויים מחברת התעופה בסך 1500 דולר. "מעריב" מדווח על דרישת הפיצוי החריגה, אותה הגישו בימים האחרונים שתי משפחות מאזור יהוד שטסו לפני כחודש ממילאנו לתל אביב במטוס בואינג 747 של חברת "אל על".

הנוסעים סיפרו כי ישבו בשורות האחרונות של המטוס כאשר הכלכל יצא עם עגלת המוצרים לקדמת המטוס כשעה בלבד לפני הנחיתה. מחשש שלא יספיק להגיע אליהם עם העגלה, פנו הנוסעים אל הכלכל וביקשו ממנו לקנות את המוצרים בעמידה, ואולם לטענתם, נדחו בגסות.

לטענת התובעים, הם אפילו ביקשו מנוסעים שישבו במושבים קדמיים יותר לרכוש בשבילם את המוצרים, אך גם כאן נדחתה בקשתם, לאחר שמועד הנחיתה קרב והכלכל החזיר את העגלה למקום.

כעת דורשים הנוסעים פיצוי כספי מהחברה, ואפשרות לרכוש את המוצרים ולקבלם הביתה. באל על דוחים את הבקשה בטענה כי הנוסעים יוכלו לרכוש את המוצרים רק אם יטוסו שוב בחברת התעופה. במכתב תשובה לפרקליטם של הנוסעים נאמר כי החברה מחויבת להטיס את נוסעיה ממקום למקום וכי יתר השירותים כמו אוכל סרטים ומוצרים פטורים ממכס הם בגדר ערך מוסף בלבד.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by