בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פסילת קמפיינים בערוץ 2 

פסילת קמפיינים בערוץ 2

 
 
חדשות נענע 

מפרסמים מתלוננים על פסילות של תשדירי פרסום, לאחר עלייתם לשידור

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מפרסמים ופרסומאים מתלוננים כי לעיתים תכופות הם נדרשים לשנות טקסט או סיטואציה בפרסומות העולות, או האמורות לעלות לשידור בערוץ 2.

במקרים מסוימים, פוסל אגף הפיקוח על פרסומות ברשות השניה קמפיין שלם.

לפני מספר ימים נפסלה פרסומת של חברת פלאפון, משווקת פלאפון איזי, לאחר ששודרה מזה מספר שבועות. בתשדיר נראים זוג הורים המעקמים את פניהם למראה ביתם המתרועעת עם חברה השחור.

הרשות השניה טענה כי מהתשדיר עולה הקשר גזעני ו"יש בו כדי לחזק דעות קדומות ותוויות חברתיות פסולות".

גם אחד מתשדירי הפרסומת של חברת TheMarker.com שהושקה בימים אלו, נפסל בטענה כי מוצגת בו אלימות וכי הוא פונה לרגש הפחד של הצופים. דוברת הרשות השניה, נחמה לאור, הוסיפה ואמרה כי בפרסומת, המתארת אסיר בבית כלא, מתוארים האסירים בצורה סטריאוטיפית ושלילית.

סמנכ"ל בכיר במשרד הפרסום מקאן קשר בראל אומר כי "הדבר נהפך לקטנוני ולא ענייני. אני לא מוצא טעם להציג נאיוויות בתשדירי פרסומת, אין לזה מקום במציאות", אמר.

מעיתון "הארץ" נמסר כי בתגובה לפסילת תשדירים לאחר עלייתם לאוויר, אמרה לאור כי "אנו מנסים לשתף את הציבור בכל נושא הפרסומות ומעודדים אותו לפנות אלינו. פניית הציבור יכולה להיעשות רק לאחר עליית התשדירים לשידור והציבור נחשף אליהם".
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by