בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
אנשי מכירות וירטואלים 

אנשי מכירות וירטואלים

 
 
חדשות נענע 

חברות רבות שוקדות על פיתוחן של דמויות וירטואליות שישווקו מוצרים שונים ויספקו שירות לקוחות. הן אינן נזקקות לשינה, אין להן אגו מנופח (ואגו בכלל), הן אינן שובתות, והחשוב מכל: הן אינן דורשות משכורת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חברות שונות תולות תקוות רבות בדמויות וירטואליות, אשר חלקן מסוגלות אף לנהל צ`ט פשוט, שישמשו כאנשי מכירות.

"אנשים כבר התרגלו להתייחס למחשב שלהם כאל בן-אנוש" אומרת ג`סטין קאסל, חוקרת ב-MIT. "אם נוכל ליצור מחשבים שיוכלו לנהל עימנו שיחה, יהיה זה יעיל ומרתק יותר", הוסיפה.

אך עדיין לא ברור אם אכן יגיבו הקונים הפוטנציאליים בחיוב לדמויות וירטואליות.

Anavona, למשל, קריינית החדשות הוירטואלית, משכה תשומת-לב רבה בימים הראשונים לפעילותה, אך ההתעניינות בה הולכת ופוחתת.

מכל מקום, בימים אלו שוקדות חברות רבות על פיתוחן של דמויות וירטואליות שישווקו מוצרים שונים ויספקו שירות לקוחות. מוטורולה, למשל, הציגה את Mya, דמות המסייעת לצרכנים לבדוק אימייל, לקרוא חדשות, זמני טיסות ועוד, דרך הטלפון הסלולארי.

לרעיון החדשני יש כמובן גם מבקרים רבים.

ממגזין Wired נמסר כי פרופסור בן שניידרמן מאוניברסיטת מרילנד טוען כי הרצון ליצור מכונות שיחקו התנהגות של אדם או בעל-חיים הוא טבעי, אך תביא לידי התקדמות זעירה בלבד בהתקדמות הטכנולוגית.

"מכוניות אינן נעות על-ידי רגליים, מטוסים אינם מנופפים בכנפיהם. אנו משקיעים משאבים במקומות הלא נכונים", אומר שניידרמן

מכל מקום, ישנם יתרונות רבים הצפויים מהפעלת דמויות וירטואליות: הן אינן נזקקות לשינה, אין להן אגו מנופח (ואגו בכלל), הן אינן שובתות, והחשוב מכל: הן אינן דורשות משכורת מהחברה.
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by